Nieuwe folder A & S: méér dan schrijven alleen!
Nieuwe folder A & S: méér dan schrijven alleen!
Geschreven door:
Alida Michels, 10 november 2021
Websites, social media posts of advertorials: voor onze klanten bedenken we van alles om hun Unique Selling Points bij een groter publiek onder de aandacht te brengen. En dat doen we graag! Maar om de talige creativiteit voor ons eigen bedrijf aan te wenden, dat schoot er vaak bij in. Hoog tijd vonden wij om onze eigen promotie op te gaan pakken.
Naast alle digitale mogelijkheden voor contentmarketing vlakken we de traditionele middelen niet uit. Te beginnen met iets tastbaars op papier: een mooi vormgegeven folder waarin we een uitnodigende impressie geven van onze diensten.
De folder als opstap naar een websitebezoek, of nog beter: naar een ontvangst met koffie op het kantoor van A & S voor een vrijblijvend en boeiend kennismakingsgesprek.
Natuurlijk moet de huisstijl van A & S herkenbaar zijn in de folder: de vertrouwde kleuren, de toonzetting, het logo. Het meedenken daarin is bij onze vaste partner in dit soort werk, CQ Reclame, allemaal in goede handen.
Maar tijdens de brainstorm met dit bureau kwamen we tot het idee toch nog iets nieuws toe te voegen, iets dat speciaal voor deze folder wordt gemaakt. Want bij het zoeken naar visuele ondersteuning vonden we nét niet datgene wat wij met de beelden willen vertellen.
Voor de beeldvorming hadden we zelf wat schetsen gemaakt, met natuurlijk wel de elementen erin die wij wilden benadrukken.
We werden door CQ aangemoedigd deze uit te gaan werken om zo van de folder een persoonlijke Alida/Johan co-productie te maken.
Hierbij alvast de eerste krabbels bij “De juiste woorden vinden”; “Goed verhaal, lekker kort!” en “Waar haal ik de tijd vandaan?”. De nieuwe folder staat gepland voor december dit jaar.
Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog/nieuws.